Default welcome msg!

Dag-til-dag levering Vi bytter med et smil ;-) Evig returret
Spørgsmål? Ring: +45 52 90 00 00

Handelsbetingelser

Sortesokker.dk´s handelsbetingelser

Her skriver vi alt det med småt, STORT.

Først det praktiske, om os
Du handler med:
SorteSokker.dk
Vallensbækvej 22A
2605 Brøndby
Telefon: 52900000
CVR: 30572432


Sortesokker.dk er ejet af flinke mennesker som blot ønsker at levere kvalitetssokker til den bedst mulige pris.

Hvis vi på nogen måde ikke lever op til vores eget mål, så gør en af følgende:
1. Skriv en e-mail til hej@sortesokker.dk
2. Find en kuglepen, bekæmp den globale nedskæring af postbude, og skriv et håndskrevet brev. Send til Sortesokker.dk, Vallensbækvej 22A, DK-2605 Brøndby

Fortrydelsesret:

Købelovens standardbetingeler giver som køber 14 dages returret ved køb på nettet.
Fordi vi ved, at vores pris og kvalitet er den bedste i landet, giver vi dig evig returret. Du må selvfølgelige ikke sende brugte sokker retur, heller ikke selv om du har vasket dem, og du vil heller ikke få pengene retur for sokker der er blevet væk i vaskemaskinen eller er ødelagte.

MEN hvis du har modtaget et parti sokker og pludselig finder ud af, at sorte slet ikke passer dig, at du ikke bryder dig om kvaliteten, din fod er for stor eller hvad du nu kan finde på af undskyldning, så betaler vi hellere end gerne returfragten. Du skal bare kontakte os på hej@sortesokker.dk, så sender vi en returlabel.

Betaling:

Vi tager dankort og de fleste gængse kreditkort. Du har også mulighed for at betale med MobilePay, eller finansiere dit køb gennem ViaBill. Der er gratis at bruge betalingskort og MobilPay, mens ViaBill pålægger gebyr for fakturabetaling / finansiering.

Email:

Hvis du vælger at sige ja til at modtage specialtilbud fra os, sender vi dig nyhedsbreve til sortesokker.dk. Du kan altid let afmelde dig disse mails hvis du bliver træt af gode tilbud

Fragt:

Fordi vi er flinke, så er fragten selvfølgelig billigere end normalt inden for hele Danmark. Fragten koster os alt for meget men vi opkræver mindre end det. Det kalder vi service :o) Og du kan frit vælge om det skal være GLS eller Post Nord der leverer sokkerne. Vi sender varer på alle hverdage, så hvis vi har din ordre inden kl. 15. er der stor sandsynlighed for at du modtager dem næste hverdag.

Spis-din-egen-medicin-Garanti:

Vi garanter at vi bruger vores egne sokker hver dag, hele året rundt. Hvis du møder os og vi ikke har vores sorte sokker på (bare fødder undtaget) så får du helt gratis 20 par sendt til din egen adresse.


 

Abonnementsbetingelser overordnet:

Hvis du bestiller et abonnement af sokker skal du vælge antallet af sokker du ønsker at få tilsendt nu samt hvor mange sokker du ønsker at modtage hver tredje måned derefter.

Sokkerne du bestiller nu vil blive trukket fra dit kort umildbart efter bestilling og du vil modtage sokkerne efter et par dage med B post.

Dine næste sokker vil komme med posten fire gange om året, første gang tre måneder efter din første bestilling. Og derefter tre måneder igen. Når vi sender sokkerne trækker vi pengene fra dit kort samt sender en e-mail med en kvittering.

Til abonnementskunder:

Hvornår trækker vi pengene?
Vi trækker den pris passende til den mænge sokker du har bestilt ved indgåelse af aftalen om sokker abonnement. Sokkerne bliver betalt og sendt den sidste dag på måneden.

Kvittering hvor om hvordan:
Du vil modtage en kvittering via e-mail og kan altid kontakte os for at få en kopi. Vi gemmer alle kvitteringer.

Skifter du kort:
Hvis du skifter kort vil vi automatisk sende en mail hvor du får mulighed for at genindtaste dine ny kortoplysninger. Hvis du ikke genudfylder dine kort oplysninger vil vi se det som en opsigelse af dit abonnement.

Opsigelse:
Du kan altid opsige dit abonnement ved at skrive til hej@sortesokker.dk med ”Opsigelse af abonnement” i emnefeltet.

Klagemuligheder

Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse Kundeservice på telefon 52900000 eller mail hej@sortesokker.dk 

Og så lidt lovpligtig tekst( Vi finder nok en løsning inden det kommer hertil):
Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby, via www.forbrug.dk.

Du kan også anvende EU-kommissionens online klageportal, hvilket dog hovedsageligt vil være relevant, hvis du er forbruger med bopæl uden for Danmark. Du finder klageportalen her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.